©被糖塞胖的越扇扇 | Powered by LOFTER

加冕

〖记梗〗

我亲爱的小公主呀,在您登上王位的时候请不要忘记,那个深爱着您的骑士。

I will be kind to the weak.

—— 我将仁慈地对待弱者

I will be brave against the strong. 

—— 我将勇敢地面对抗强者

I will fight all who do wrong. 

—— 我将抗击一切不公正

I will fight for those who cannot fight.

—— 我将为手无寸铁的人而战

I will help those who call me for help. 

—— 我将帮助那些向我求助的人

I will harm no woman. 

—— 我将不伤害任何妇孺

I will help my brother knight. 

—— 我将帮助我的骑士兄弟

I will be true to my friends. 

—— 我将真诚地对待朋友

I will be faithful in love. 

—— 我将对所爱至死不渝

评论
热度(3)

神秘代码:1272935224
感谢你们的喜欢